Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Sep 2024 16:06:02 +0300

Tere!

Kehtna Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/09308 
aadressile Rapla maakond, Kehtna vald, Lelle alevik, 15 Tallinn-Rapla-Türi 
tee T1// 20153 Lelle Jaama tee// 20153 Lelle jaama tee L1// Pärnu mnt 13// 
Roheluse, Rapla maakond, Kehtna vald, Lelle alevik, 20153 Lelle Jaama tee// 
20153 Lelle jaama tee L1// Aiamaa// Pärnu mnt 13// 9 (Kergtee, 
Juurdepääsutee) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kasutusloa menetlus seonduvalt kaupluse 
rajamisega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27101013>  (menetlus nr: 
448737), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kehtna Vallavalitsus) või menetleja (HANS-JÜRGEN SCHUMANN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister